0 Shares 636 Views

Una de freda i una de calenta

21 d'abril de 2017
636 Views

A Sant Fruitós l’Ajuntament treballa per millorar el nostre poble i a vegades hi a coses que es fan bé i altres que no. Com a sant fruitosencs cal valorar les que es fan bé i criticar les que no.

Ara fa pocs dies s’ha inaugurat les restauració del cobert de la maquina de batre i fa goig passejar i admirar com ha quedat aquell espai després de tant temps d’estar aturat fruit dels problemes que van sorgir a la coberta. Com aquesta, s’han fet al poble diverses actuacions que han donat valor a les instal·lacions de Sant Fruitós i han servit per millorar la vida de tots nosaltres.

Per posar dos exemples ben diferents d’això podem esmentar, per una banda la biblioteca municipal, que ja fa uns quants anys que dóna un molt bon servei a la població i cada vegada hi ha més activitat, i per una altra banda una petita instal·lació que possibilita la practica d’exercicis físics al bosquet.

Ambdós son clars exemples del que un Ajuntament ha de fer per millorar el seu poble.
Però hi ha altres temes que, per motius que desconeixem, han quedat per fer i que podríem dir que son una taca negre a l’expedient de l’Ajuntament. Estic pensant en el projecte d’iluminació que s’havia de fer l’any passat en el tram del camí que porta de la Sagrera al polígon industrial de sant Isidre. Ja fa uns anys s’hi van col·locar al terra uns punt de llum totalment ineficaços i l’Ajuntament, en vistes d’això, va fer públic un projecte que havia de resoldre definitivament la manca de llum d’aquell tram de camí, força utilitzat per la gent del poble.

Avui en dia encara no s’hi ha fet res i per tant cal criticar a l’Ajuntament aquesta falta de rigor i exigir-li que executi el projecte d’una vegada. De la mateixa manera que cal valorar el que fa bé, també hem de criticar el que no és així.

Joan Baraldés

Deixa el teu comentari:

El teu correu electrònic no sortirà publicat

 

Més articles de la categoria

Horaris ASFE del cap de setmana
202 views
202 views

Horaris ASFE del cap de setmana

ASFE - 29 de setembre de 2023
Editorial 1657
563 views
563 views

Editorial 1657

Redacció - 29 de setembre de 2023
Les cròniques d’en Gregori Partagàs: Pilar de la fonda
70 views
70 views
Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com