L’atenció personal, una espècie en vies d’extinció?

Francesc Gannau
Lectura de 3 min

Aquest titular (sense l’interrogant) és el mateix que el d’un article d’opinió, de fa més d’un any, d’un periodista santfruitosenc al diari on treballa.
Explica el maldecap que li va suposar poder parlar per telèfon amb el monstre que li proveeix un servei imprescindible i amb el quin tenia certes diferències econòmiques; explica que no se’n va sortir fins que no va parlar amb algú que el va atendre personalment i li va poder resoldre.
Temps (que no es recupera), paciència (que s’esgota) i la por de pensar que no se’n pot desempallegar fa que aquest amic, a hores d’ara, encara estigui sota l’aixopluc d’aquesta multinacional que manté (el client paga) tot un estol de polítics (parlo de les “portes giratòries”) que els assessoren com “putejar” als seus clients i així poden cobrar un bon salari.
Els petits, els que estem en inferioritat (¿), hem de demostrar que no els vendrem un servei amb un to diferent, que no els enganyarem, que no es quedaran a les fosques… pors que els grans ja tenen cura d’alimentar.
La gran diferència és que l’únic telèfon on trucarà és un que el respondrà immediatament amb la seva llengua (si no comunica) i amb tot l’afany de donar el millor servei quedarà amb ell i mirant-se als ulls li solucionarà qualsevol atzucac que sovint ja ve originat per una d’aquestes harpies (ja venen agafades pel bracet).
També cal pensar a qui paguem les nostres factures… són de fiar? (pel que es veu, no), són foranis?, són propers?, el que venen és net?……. ara que parlo de diners… molts dels nostres conciutadans per un cèntim d’EURO voldran “gaudir” o “patir” d’un servei nefast, de contractes amb permanència, de descomptes en factura inventats (apugen el preu i llavors et fan un bon descompte… i com que agrada que et facin un descompte doncs ja està… ja t’han caçat), de trucades comercials sense consentiment (us passa, oi?) tot i que des del mes de juny de l’any passat les operadores no les poden fer sense un consentiment previ i exprés de la persona destinatària (les trucades i correus brossa, les heu patides?).
Un consell: no contracteu CAP servei per telèfon… us aixecaran la camisa… no us els cregueu i si en un moment donat us diuen que gravaran la conversa tampoc no els feu cas, que és tot mentida… sabeu qui hi ha a l’altra banda del telèfon?; oi que no?… una persona que cobra per aixecar la camisa al seu interlocutor amb paraules molt estudiades, amb frases fetes, amb veritats a mitges o amb mentides com l’alçada d’un campanar.
Feu allò que us convingui!!!!!… fugiu de la vostra zona de confort… tindreu sorpreses agradables.

- Anunci patrocinat -
Comparteix aquest article
Deixar un comentari

Segueix-nos

En paper o en digital
Escull el format que més t'agradi