Nota informativa setmanal de la parròquia. Diumenge 3 d’octubre de 2021 de l’any ––B––
Per: Consell de la Parròquia de Sant Fruitós de Bages
BAPTISME:
El dissabte dia 26 va rebre el Sagrament del Baptisme la nena Mia Ramos Bonells. Son els seus pares l’Oscar i la Ingrid, la nostra enhorabona a tota la família.
CURSOS DE CATEQUESI:
Matricula oberta. No deixeu que els vostres fills ignorin les paraules de pau i les ensenyances de Jesús. Dimecres a la tarda, a la Rectoria Vella.
REUNIÓ DE PREGÀRIA:
Tots els dimarts a l’església a les 7 de la tarda. Sereu benvinguts.
Evangeli Mc 10,2-16 (comentari)
Tot i que es tracta d’un text molt dur i ple regulacions que si les traiem del context on van ser dites, fa més de 2000 anys, ens poden semblar fora de lloc però, el que es referia Jesús és a la importància dels “nens” en la família i la obligació que tenim de donar-los bon exemples amb les nostres accions, els valors que els inculquem, etc.
Podria gosar afirmar que gran part dels problemes que afronta la humanitat es gesten en la família, ja sigui per falta d’amor, per intolerància, per violència, per odis, per rancúnies, per infidelitats i finalment, per egoismes,…quan hauria de ser, la família, el millor lloc on poder exercir l’amor i la comprensió!
I això perquè passa? Doncs, moltes vegades per immaduresa dels pares, per supèrbia, per orgull o simplement per un desenfreno sense aturador que fa que la família passi a convertir-se en una escola d’odi, de la rancúnia i de la mentida i la manca de respecte als seus membres.
Pensem en la responsabilitat que tots tenim en aquesta tasca que, segur, segur, tots podem millorar.
Feliç setmana!
ant Fruitós de Bages
Més articles de la categoria
