A punt per al Certamen Nacional de Pubillatge 2026

Representants de Sant Fruitós de Bages assisteixen a la proclamació del pubillatge d'Arenys de Mar abans del Certamen Nacional a Campdevànol.

Pubillatge de Sant Fruitós de Bages
Lectura de 2 min

El passat diumenge 18 d’octubre vam posar destí a Arenys de Mar per assistir a l’acte de proclamació del nou pubillatge arenyenc. Va ser un dia plujós que va deslluir força la festa, i a causa del temps, l’acte es va haver de traslladar a la pista coberta Fondo de les Creus, a la part més alta del municipi. A l’acte hi van assistir l’Aniol Torreblanca com a hereu de la Catalunya Central i l’Àlex Bosch com a hereu de Sant Fruitós de Bages.

- Anunci patrocinat -

En aquest municipi, els representants del pubillatge que es van proclamar van ser la pubilla, l’hereu, la dama, el fadrí i també el pubillatge infantil, i van ser escollits en part per les votacions dels veïns del poble a través de la web de l’Ajuntament.

Aquest acte a Arenys de Mar ha sigut l’últim abans del Certamen Nacional de Pubillatge 2026 que se celebrarà a Campdevànol (Ripollès) aquest cap de setmana, dies 24 i 25 d’octubre, on l’Aniol Torreblanca Ara hi participarà com a representant de Sant Fruitós de Bages.

Aquest diumenge dia 25, l’Aniol estarà acompanyat a Campdevànol de tot el pubillatge actual del nostre poble, la pubilla Iratxe González, l’hereu Àlex Bosch, la pubilleta Lola Racero i l’hereuet Ernest Vall. I també hi assistirà l’Alcalde Joan Carles Batanés i el Regidor de Cultura Xavier Racero.

Comparteix aquest article
Deixar un comentari

Segueix-nos

En paper i/o en digital
Escull el format que més t'agradi