0 Shares 1309 Views

Alba Prinz i Lluís Pérez, pubilla i hereu 2019

15 de juliol de 2019
1309 Views

Dins el programa d’actes de la Festa Major d’Estiu de Sant Fruitós de Bages, va tenir lloc en el Cobert de la Màquina de Batre l’elecció de la pubilla i l’hereu 2019, que va correspondre a Alba Prinz i a Lluís Pérez, que substitueixen a Mariona Sagués i Roc Grandia.

L’acte va comptar amb la presència de l’alcalde i regidors de la vila, i representants del pubillatge de varies localitats, entre elles i ells, la Pubilla i l’Hereu de Catalunya. Mariona Sagués va traspassar la banda de pubilla a Alba Prinz, i Roc Grandia la seva faixa d’hereu a una amiga de Lluís Pérez, que per motius personals no va poder assistir a l’acte.

En el torn de parlaments, Joan Carles Batanés, va felicitar a la pubilla i l’hereu sortints, pel seu treball durant aquest any, després de la recuperació del pubillatge a Sant Fruitós.

Per la seva banda, el delegat de Foment de les Tradicions Catalanes, Eduard Pladellorens, va recalcar que el difícil no era engegar novament el pubillatge, sinó que aquest tingués una continuïtat. La Mariona i el Roc, molt emocionats, van agrair als seus familiars el suport que sempre havien rebut, per poder realitzar la seva tasca.

Jaume Grandia

Deixa el teu comentari:

El teu correu electrònic no sortirà publicat

 

Més articles de la categoria

Secció FC Fruitosenc
69 views
69 views

Secció FC Fruitosenc

SFEscolaFutbol – FC Fruitosenc – - 2 de juny de 2023
Editorial 1645
86 views
86 views

Editorial 1645

Brogit Difonem Cultura - 2 de juny de 2023
La vida bé val un somriure (9)
146 views
146 views

La vida bé val un somriure (9)

Miquel P. Cortina - 1 de juny de 2023
Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com