Arriba l’edició d’hivern del Vitamina, una matinal d’oci i esport per a infants

Inscripcions obertes per al Vitamina d'Hivern a Sant Fruitós de Bages, una matinal d'esport i diversió per als més petits

Comunicació Ajuntament Sant Fruitós de Bages
Lectura de 1 min

Serà el dilluns 20 de gener, festiu a les escoles del municipi.

- Anunci patrocinat -

El dilluns 20 de gener, festiu a les escoles del municipi, els nens i nenes de Sant Fruitós de Bages poden participar en una nova edició del Vitamina d’hivern, una matinal d’activitats lúdiques i esportives per a infants des d’EI3 fins a 6è de primària.

El Vitamina d’hivern es realitzarà al Pavelló Municipal d’Esports des de les 9 del matí, i fins a la 1 del migdia, amb la possibilitat d’ampliar l’horari de 8 a 9 del matí i d’1 a 2 del migdia. El preu de l’activitat és de 10 euros diaris per infant.

Les famílies interessades poden inscriure’s fins al 14 de gener de gener de forma telemàtica inscripcions.

Comparteix aquest article
Deixar un comentari

Segueix-nos

En paper i/o en digital
Escull el format que més t'agradi