Alba Nadal guardonada amb el premi Uddeling 2017
1312 Views
El passat dia 10 d’Octubre Alba Nadal, la ballarina santfruitosenca que forma part del Royal Danish Ballet, va rebre el prestigiós premi Uddeling 2017 que atorga la Fundació privada Albert Gaubiers og Poul Waldorffs Fond.
Aquesta Fundació dedicada a afavorir l’art, promocionant i reconeixent a personalitats en aquest àmbit i per a aquesta edició han triat en ballet, entre altres artistes d’aquesta disciplina, a Alba Nadal.
El Uddeling és un premi econòmic important atorgat per l’Albert Gaubiers og Poul Waldorffs Fond, que està dotat amb 30.000 corones daneses per a viatges i promoció o creació de projectes de creixement artístic i incentius per promocionar la dansa en el futur.
Jaume Grandia
Més articles de la categoria

37 views
37 views
Els Mossos d’Esquadra fan un pas endavant per apropar-se més a la ciutadania i creen una APP per potenciar la comunicació virtual del cos
Comunicació Mossos d'Esquadra - 20 de març de 2023
44 views
44 views