S’arranja l’entorn del camí fluvial a l’entrada del poble
L’Ajuntament de Sant Fruitós de Bages realitzarà millores en el recorregut del camí fluvial a tocar del Riu d’Or i el Torrent Bo a través de la plaça de l’Era de Cal Vallbona fins als carrers Padró i Sant Benet.
Aquesta actuació consistirà en l’arranjament del camí amb pavimentació no polsegosa per tal d’aconseguir un espai de pas més confortable, agradable i segur. Amb aquesta actuació es permetrà crear un itinerari per a vianants adequat des del riu fins al nucli antic.
A la zona de les Feixes, a tocar de la plaça, s’instal·laran taules de pícnic i bancs, s’assegurarà la zona amb baranes de fusta i es plantarà arbrat de ribera. A la zona del costat sud del pont, s’arranjarà el camí amb escales per tal de poder accedir a peu al talús i també es plantarà vegetació autòctona.
Aquests treballs suposaran una inversió de 14.980 € i s’executaran en un termini de 3 setmanes.
Més articles de la categoria

El viaje de Esperanza” un vídeo per conscienciar sobre la situació de les persones refugiades desde les aules
Redacció - 6 de juny de 2023

Atletisme: Campionat de Catalunya de Clubs Màster a Lleida i control de salts i llançaments a Manresa
Jaume Grandia - 5 de juny de 2023