Patxi i Galdric, cuina i humor gràfic
Per: Redacció
En uns temps en què la paraula “híbrid” està molt de moda, el món editorial no n’és aliè i podem dir que estem davant d’això: un llibre “híbrid”. La dualitat d’aquesta publicació editada per l’editorial Célebre, ve donada per la fusió de dues temàtiques i estils bén diferents: els receptaris de cuina i l’humor gràfic.
El xef basc Patxi Arangúren i el dibuixant i col.laborador de Montpeità, Galdric Sala, han treballat plegats per barrejar els dos conceptes. El resultat és “La cocina del Sr. Aranguren y su pintxe Gorka”.
Es tracta d’un receptari de plats creats per Arangúren, receptes exquisides però a l’abast de tothom, elaborades amb ingredients “normals” i perfectament realitzables a la cuina de casa, és a dir, un receptari útil i funcional. Cada recepta ve acompanyada de la tradicional descripció d’ingredients i elaboració, així com d’una fotografia del resultat. Però,a més, cadascuna de les 50 receptes del llibre ve acompanyada d’un acudit sobre la recepta en qüestió, protagonitzada pels personatges creats per l’ocasió: el Sr. Aranguren i el pintxe Gorka, un ajudant molt particular.
Un gag humorístic il.lustrat per cadascuna de les receptes serioses, fins a conformar una publicació de 100 pàgines que ha sortit a la venda aquest setembre coincidint amb la presentació que se’n va fer a la Feria del libro de Madrid, el passat dia 13.
Hi haurà presentacions al País Basc, a Barcelona i a Manresa, de les que donarem puntual informació, així com dels punts de venda propers.
Si el voleu adquirir ja, podeu demanar-lo a la web de Editorial Célebre. www.celebreeditorial.es
url de la publicació: www.patxiaranguren.com
Més articles de la categoria
