Després de més d’un any sense una llibreria al municipi, Sant Fruitós de Bages ha inaugurat aquest dijous un nou espai dedicat a la cultura i la lectura.
Els veïns del poble s’han acostat a la inauguració amb entusiasme pel retorn d’una llibreria, un lloc que permetrà a grans i petits gaudir de l’univers literari i de tota la varietat de llibres disponibles.
El nou establiment, obert per Alexia Expósito Santana, situat al xamfrà dels carrers Balmes i Rius i Taulet, que ofereix una àmplia selecció de llibres per a totes les edats i gustos, des de novel·les i llibres infantils fins a obres de no-ficció i especialitzades, pretén convertir-se en un punt de trobada per als amants de la lectura i una referència cultural per a Sant Fruitós de Bages.
Tots els santfruitosencs i santfruitosenques, que fins ara ens havíem de desplaçar a altres municipis per trobar una llibreria, ara podrem gaudir d’aquesta nova oferta a casa nostra, un fet que ha generat molta expectació a tot el poble.
Amb aquest nou comerç, recuperarem una peça fonamental per al teixit cultural del poble i que, a banda de llibres, ens oferirà papereria, material d’oficina, premsa i material per a belles arts.
Ho trobarem obert de dilluns a divendres de 08:30 a 13:30 i de 16:30 a 19:30 i també els dissabtes de 08:30 a 13:00 i els diumenges de 08:30 a 12:00.
No es descarta en un futur oferir també algun taller així com organitzar xerrades i conferències.