Sant Fruitós de Bages ha fet aquest diumenge un homenatge al pintor santfruitosenc Pere Clapera dedicant la caminada de descoberta del patrimoni del mes d’abril a la seva figura.
Una vintena de veïns i veïnes han participat en aquesta activitat, que ha inclòs un recorregut fins a Sant Benet de Bages, indret on l’artista va viure durant els primers anys de la seva vida. Els assistents han pogut aprofundir en la trajectòria vital i artística de Clapera gràcies a les explicacions de Jordi Julià.

La jornada ha finalitzat al nucli urbà amb la inauguració d’una nova placa identificativa al carrer Pere Clapera, un acte que ha servit per posar en valor el seu llegat en l’any de la commemoració del 120è aniversari del seu naixement.
Amb aquesta iniciativa, l’Ajuntament vol continuar difonent la seva vida i obra per tal de donar-la a conèixer entre els veïns i veïnes.
