Avui: Júlia Cots (Estudiant)
Quina edat tens i defineix-te breument.
13 anys. Futbolera i activa.
Ets d’aquí o has vingut de fora?
Santfruitosenca de tota la vida.
Ets aficionada a algun club esportiu?, quin?
Del Barça, del Fruitosenc i del Gimnàstic de Manresa, club on jugo.
Si haguessis de ser regidora, quina regidoria t’agradaria?
Esports.
Has menjat arròs del que es cuina a la Festa de l’Arròs?
Sí, no diré que no m’agrada, però no es el meu estil.
Quin acte proposaries per la Festa Major?
No ho sé … a mi ja m’està bé.
… / després d’aquesta vida … què?
Penso en un paradís amb en Pelé.
Què és per a tu ser feliç?
Jo soc feliç jugant a futbol.
Quin és, per a tu, l’invent més important de la història?
L’art de saber com transformar allò que la terra ens dona, es a dir: La cuina.
Quin és el teu estil musical i intèrpret preferit? (poden ser més d’un)
No tinc preferències, escolto de tot.
Què t’agrada més i menys de Sant Fruitós?
L’ambient de la gent.
Que no estigui obert el camp de futbol 24/7.
Llegeixes el Montpeità, el coneixes o no sabies ni que existia?
El llegia mes abans quan jugava al Fruitosenc.
La inevitable: quines tres coses t’emportaries a una illa deserta?
Una pilota, un entrepà fet per la mare i un coixí.
L’Alcalde sabem que llegeix el Montpeità, vols dir-li alguna cosa?
No sabria ben be que dir-li, potser que obris el camp de futbol 24/7.

