Comunicat d’ERC-Sant Fruitós

20 d'octubre de 2019

En aquestes hores baixes en què el repressor estat veí ha colpejat de nou l’independentisme i als seus/nostres representants legals, des d’Esquerra Sant Fruitós volem expressar la nostra més gran condemna a tan cruel i injusta sentència. Amb tot i això el que es pretén és, no només escapçar un govern legítimament constituït, sinó alliçonar la gent, amenaçar-nos per expressar pacíficament el que pensem i coartar el legítim dret de tots els pobles a l’autodeterminació.
N’Oriol Junqueras ens diu “Davant d’aquells a qui només els mou la voluntat de fer mal, els diem que avui no acaba res, ni venceu ni convenceu. Tornarem i tornarem més forts. No en tingueu cap dubte, tornarem i guanyarem”.
Des d’Esquerra Sant Fruitós donem suport i us animen a participar en totes les concentracions i accions de no-violència organitzades al territori. Us encoratgem a fer tota la resistència civil que estigui en les vostres mans, conscients que Junqueras (13 anys), Romeva (12 anys), Turull (12 anys), Bassa (12 anys), Forcadell (11 anys), Forn (10,5 anys), Rull (10,5 anys), Sánchez (9 anys) i Cuixart (9 anys) han estat injustament empresonats, jutjats i condemnats pel crim inexistent de defensar la voluntat de tot un poble.
No acatarem una injusta sentencia ni l’empresonament preventiu, ni exili dels nostres legals representants. Ja sabíem que l’estat espanyol era un estat repressor. Ens volen sotmesos, ens volen amb por. Els han condemnat a ells, perquè no poden empresonar la voluntat de tot un poble. No cal ser independentista per saber que aquesta sentència és una venjança, una altre insult més just el dia abans de commemorar l’afusellament del President Companys. Conjurem-nos per posar fi a aquest dolor col·lectiu, unint-nos en la fermesa i la voluntat del que sap que té la raó.
Fins a la República!
ERC Sant Frui

Agredolç homenatge
189 views