Benvolguts i benvolgudes;
Vull començar amb un agraïment adreçat als joves escriptors que han participat al concurs d’aquest any 2026. També vull destacar la gran qualitat dels relats presentats.
És molt gratificant veure com des de les escoles i per part de les famílies, es dona ànim i consell als joves talents en àmbit literari. El Montpetit és un concurs que es celebra gràcies a la suma de voluntats de l’entitat Brogit Difonem Cultura, de la Biblioteca municipal i de les escoles del poble. Finalment també cal destacar la figura del jurat, qui amb gran dedicació, cada any, encerten en els títols reconeguts. Amb unes narracions que et captiven i et fan pensar molt.
Des de l’Ajuntament queda reconèixer-vos a tothom qui feu possible aquest certamen literari Montpetit, la vostra implicació i tasca, i felicitar als joves autors.