Camp de Tarragona, última sortida (no trobo autor)

Última sortida al Camp de Tarragona

Pubillatge de Sant Fruitós de Bages
Lectura de 1 min

El passat diumenge 21 de juny, el dia més llarg de l’any i en una tarda acalorada, els nostres Hereu i Pubilla, l’Aniol Torreblanca i l’Aina Rosas es van desplaçar fins a Calafell per assistir a la proclamació de l’Intercomarcal del Camp de Tarragona. Primer va haver-hi una petita cercavila pel nucli antic del poble, acompanyats pels grallers del municipi fins a la Plaça Catalunya, en un entorn envoltat de patrimoni, per una banda, estaven els peus del Castell de la Santa Creu, l’altra banda l’església i per l’altra l’Ajuntament. L’entorn estava engalanat per acollir l’acte amb una varietat de flors que feia molt goig.

- Anunci patrocinat -

Aquesta sortida, en la que van estar acompanyats pel Bernat Torreblanca, ha sigut especial, ja que ha estat l’última de l’Ian i l’Aniol com a Hereu i Pubilla de Sant Fruitós de Bages.

 

Comparteix aquest article
Deixar un comentari

Segueix-nos

En paper i/o en digital
Escull el format que més t'agradi