El passat diumenge 21 de juny, el dia més llarg de l’any i en una tarda acalorada, els nostres Hereu i Pubilla, l’Aniol Torreblanca i l’Aina Rosas es van desplaçar fins a Calafell per assistir a la proclamació de l’Intercomarcal del Camp de Tarragona. Primer va haver-hi una petita cercavila pel nucli antic del poble, acompanyats pels grallers del municipi fins a la Plaça Catalunya, en un entorn envoltat de patrimoni, per una banda, estaven els peus del Castell de la Santa Creu, l’altra banda l’església i per l’altra l’Ajuntament. L’entorn estava engalanat per acollir l’acte amb una varietat de flors que feia molt goig.
Aquesta sortida, en la que van estar acompanyats pel Bernat Torreblanca, ha sigut especial, ja que ha estat l’última de l’Ian i l’Aniol com a Hereu i Pubilla de Sant Fruitós de Bages.
