Sant Fruitós de Bages obre el procés per escollir la Pubilla i l’Hereu del 2026

Obert el termini per al pubillatge 2026

Comunicació Ajuntament Sant Fruitós de Bages
Lectura de 2 min

Els joves interessats poden presentar la seva candidatura fins al 24 de juny

- Anunci patrocinat -

L’Ajuntament de Sant Fruitós de Bages ha obert el termini per presentar candidatures per esdevenir la nova Pubilla i el nou Hereu del municipi per a l’any 2026. Aquesta figura tradicional té com a objectiu representar el poble arreu del territori català i donar a conèixer la seva identitat, cultura i tradicions.

Acte de proclamació de la Pubilla i l’Hereu 2025 | Ajuntament de Sant Fruitós de Bages (imatge d’arxiu)

Poden optar al pubillatge tots els i les joves nascuts entre els anys 2004 i 2008, ambdós inclosos, i empadronats al municipi. Formar part del pubillatge és una oportunitat per viure una experiència única, implicar-se activament en la vida cultural i festiva de Sant Fruitós de Bages i establir vincles amb joves d’arreu de Catalunya.

Les persones interessades poden formalitzar la seva inscripció a través del formulari disponible al següent enllaç: https://tuit.cat/5ManQ

La proclamació oficial de la nova Pubilla i el nou Hereu tindrà lloc el dissabte 4 de juliol, en el marc dels actes de la Festa Major d’Estiu.

El termini per presentar candidatures finalitzarà el 24 de juny.

 

Comparteix aquest article
Deixar un comentari

Segueix-nos

En paper i/o en digital
Escull el format que més t'agradi