3r Cycling indoor Sant Fruitós de Bages

Sant Fruitós acull la tercera edició del Cycling indoor organitzat per Nat's al Cobert de la Màquina de Batre.

Redacció
Lectura de 1 min

Per tercer any consecutiu, organitzem una trobada d’amants del Cycling indoor per compartir una tarda plena de música i bon ambient[cite: 10]. A partir de les 18 h, es faran 3 sessions de 50 minuts, on el més important és passar una bona estona al ritme de la música i gaudir de la comunitat ciclista[cite: 10].

- Anunci patrocinat -

Durant les pauses, podrem recuperar forces a l’avituallament, amb beguda, me menjar i algun sorteig pel mig…[cite: 10]

Aquest any comptem amb tècnics del Bages, joves professionals que ompliran les sessions de molta energia i bona música[cite: 10].

A més, aquest any superem la xifra de 85 inscrits a una setmana de l’esdeveniment! Esperem que la gent gaudeixi tant com nosaltres ho hem fet preparant-lo![cite: 10]

Arnau Rodríguez
Nat’s

Comparteix aquest article
Deixar un comentari

Segueix-nos

En paper i/o en digital
Escull el format que més t'agradi