Una ràpida actuació evita danys majors en un incendi a Pineda de Bages.
Per: Ajuntament de Sant Fruitós de Bages –
L’Ajuntament de Sant Fruitós agraeix la ràpida actuació per evitar danys majors en un incendi a Pineda de Bages.
Des del consistori es vol agrair als veïns de Pineda de Bages la seva col·laboració i especialment també als cossos de la Policia Local, Bombers de la Generalitat de Catalunya i Mossos d’Esquadra per la rapidesa amb la qual han actuat davant l’incendi que s’ha declarat aquest matí a l’interior d’una casa particular a la urbanització de Pineda de Bages.
Gràcies a aquesta ràpida actuació de tots els cossos implicats i de la col·laboració veïnal, l’incendi no ha anat a més i no s’han hagut de lamentar danys majors.
Tot i que ja s’ha superat la onada de calor dels passats dies, des de l’Ajuntament de Sant Fruitós de Bages es recorda a veïns i veïnes que cal extremar les precaucions per prevenir incendis i restar amatents per donar l’alerta davant qualsevol indici de foc.
Més articles de la categoria
