Sant Fruitós de Bages impulsa la 1a Trobada d’Autònoms i Emprenedors per enfortir el teixit emprenedor local
La jornada vol posar en contacte professionals del municipi, compartir experiències i detectar les necessitats del col·lectiu
L’Ajuntament de Sant Fruitós de Bages organitza la 1a Trobada d’Autònoms i Emprenedors, una jornada pensada per posar en contacte persones emprenedores i professionals autònoms del municipi, afavorir l’intercanvi d’experiències i generar noves oportunitats de col·laboració.
La trobada tindrà un format participatiu, distès i proper, amb una dinàmica que permetrà a les persones participants conèixer-se, presentar els seus projectes, explicar els seus reptes i compartir experiències. L’objectiu és donar visibilitat a la diversitat d’activitats que desenvolupa el teixit emprenedor local i, alhora, crear vincles i una xarxa de suport entre autònoms i emprenedors de Sant Fruitós de Bages.
La jornada finalitzarà amb un esmorzar informal que permetrà continuar les converses i establir noves connexions en un ambient més distès.
Un dels principals objectius de la trobada és també escoltar directament les persones autònomes i emprenedores del municipi, conèixer les seves necessitats, dificultats i inquietuds i detectar quines accions, serveis o recursos es poden impulsar des de l’Ajuntament per donar-los suport.
La jornada estarà dinamitzada per Anna Ruiz Ayala, comunicadora científica i emprenedora.
La trobada serà el dimecres 14 d’octubre, de 2/4 de 10 a 2/4 de 12 del migdia a la sala Riu d’Or del Casal d’Entitats (Crta. de Vic, 52)
Les persones interessades a participar-hi poden formalitzar la seva inscripció a través del formulari d’inscripció https://tuit.cat/99N8h.
La trobada està oberta a persones autònomes i emprenedores de Sant Fruitós de Bages que vulguin donar a conèixer la seva activitat, compartir experiències, ampliar la seva xarxa de contactes i contribuir a identificar les necessitats del teixit emprenedor local.