Sunsi Albets, forma part de l’exposició fotogràfica Invulnerables, impulsat per Sor Lucia Caram i la fundació Rosa Oriol i la col·laboració de “La Caixa”, Futbol Club Barcelona, Hewlett Packard i la Generalitat de Catalunya
Fins al 12 de novembre l’espai Plana de l’Om de Manresa acollirà una mostra fotogràfica impulsada des del programa Invulnerables que pretén fer partícipar dels somnis de tots aquells infants que es troben en risc d’exclusió social.
Invulnerables va començar l’any 2014, on la monja Sor Lucía Caram proposava, des de la Fundació Rosa Oriol al Govern de la Generalitat, posar en marxa un programa pilot a nivell de Catalunya per treballar per la igualtat d’oportunitats de les famílies i de tots els nens i joves del nostre país que es troben en situació de pobresa o risc d’exclusió social.
Sunsi Albets ens explica que ha estat una experiència molt positiva i enriquidora, la família que ella ha fotografiat té tres fills, un d’ells el Haitham te una malaltia molt greu, la de la papallona, es una malaltia a la pell que fa que tingui tot el cos llagat i necessita cures varis cops al dia i en un entorn molt net ja que sinó pot agafar moltes infeccions. L’esperança de vida del nen és molt curta, no solen arribar als 20 anys. Per això la família va venir aquí, amb la esperança de trobar una cura i fer-li al nen la vida més fàcil.
Tot i el greu problema, la família és feliç, està molt unida i agraïts a l’ajuda que sel’ls està donant. Les fotografies no són tristes, al contrari, es palpa la unió que hi ha entre ells i saben que junts fan la força.
Ens hauriem d’anar recordant sovint, que somriure i somiar es gratuït, i que ajuda a oblidar-nos dels problemes, almenys per una estona.
Invulnerables fa una gran feina, però si tots ajudem una mica, encara serà millor.
Redacció
Més articles de la categoria

Google confirma un canvi de l’algorisme que millorarà la presència del català
AMIC - 26 de setembre de 2023
Sopar Solidari de Càritas Sant Fruitós 2023
Càritas Parroquial de Sant Fruitós d eBages - 25 de setembre de 2023
La Clínica Sant Josep i el grup Dexeus Dona s’uneixen per oferir un nou servei de ginecologia, obstetrícia i reproducció assistida punter a la Catalunya Central
Comunicació Altahia - 25 de setembre de 2023