Sant Fruitós de Bages manté tots els parcs infantils oberts i demana a la ciutadania fer-ne un ús responsable

Redacció
Lectura de 2 min

Per: Ajuntament-

Aquestes instal·lacions es desinfecten diàriament i s’hi han instal·lat recomanacions d’ús

- Anunci patrocinat -

L’Ajuntament de Sant Fruitós de Bages manté oberts tots els parcs infantils del municipi amb la voluntat de garantir l’esbarjo dels infants i amb les mesures necessàries de prevenció per la COVID-19.

Des del consistori es fa una crida a no accedir als parcs infantils si ja hi ha un nombre important de persones a l’espai. També es recomana que l’infant només vagi acompanyat d’un d’adult i aquest no hauria d’ocupar els bancs per evitar la concentració de massa persones.

Seguint les recomanacions del Procicat, el consistori ha col·locat cartelleria visible amb les recomanacions d’ús d’aquests espais i es realitzen tasques de desinfecció diària en cadascun d’aquests equipaments.

Pautes per a les famílies 

– Considereu que els parcs infantils són un espai compartit.

– No accediu als parcs infantils si ja hi ha un nombre important d’infants en aquell  moment.

– Limiteu el temps d’ús a un període inferior a l’habitual per facilitar que hi  accedeixin altres famílies sense aglomeracions.

– Busqueu activitats i jocs d’esbarjo alternatius a l’ús dels equipaments dels  parcs infantils (gronxadors, tobogans, etc.) Per exemple, jugar amb la sorra,  jugar a fet i amagar, etc.

– Accediu als parcs infantils més propers al vostre domicili o centre escolar.  ∙

– Cal que els infants  practiquin la higiene de mans (gel hidroalcohòlic) abans d’accedir als parcs  infantils i també de forma freqüent mentre en fan ús.

– Els infants han de mantenir una distància de seguretat interpersonal amb els infants d’altres  grups de convivència.

– S’ha de fer ús de la mascareta de forma obligatòria a partir dels 6 anys inclosos i  sempre que sigui possible entre els 3 i 5 anys.

– Evitar menjar i beure en l’espai de joc (es pot beure aigua per garantir la  hidratació fora de l’espai de joc).

– Es recomana que un únic adult acompanyi als infants.

Comparteix aquest article
Deixar un comentari

Segueix-nos

En paper i/o en digital
Escull el format que més t'agradi