Sant Fruitós de Bages celebra la Refesta 2018
El passat dissabte l’Ajuntament de Sant Fruitós de Bages va organitzar la ReFesta 2018, una matinal d’activitats per a tots els públics en el marc de la Setmana Europea de la Prevenció de Residus que es celebra del 17 al 25 de novembre.
Enguany és la setena edició de la ReFesta.
L’epicentre de les activitats fou la plaça Alfred Figueras on va tenir lloc el tradicional mercat d’intercanvi i venda d’objectes de segona mà, amb intercanvi de contes i llibres, tallers de manualitats pels més petits, inflables, parades de productes artesans i xocolatada popular.
Paral·lelament, la Biblioteca Municipal ofereix durant tota la segona quinzena de novembre un punt d’intercanvi de llibres, DVD, CD i altres materials amb l’objectiu de promoure la lectura i la reutilització. També es va dur a terme l’ Hora del Conte i un taller infantil “Contes reciclats” a càrrec de Raig de Sol Contes.
Jaume Grandia
Més articles de la categoria
