El diumenge passat a la Festa del 15è aniversari de GFP se’ns va fer un petit resum de tot el treball durant aquests anys. Una de les coses, era l’adquisició de la muntanya del Puig amb la seva ermita de Sant Valentí. Esperem que un dia es pugui restaurar, és molt aprop del poble i de fàcil accés. Aquí en teniu una bonica imatge.
- Anunci patrocinat -
