La Biblioteca acull la presentació del 22è conte de la col·lecció Sala i Ricardis

Presentació del 22è conte de la col·lecció Sala i Ricardis: 'Al Mercat de la Terra

Redacció
Lectura de 2 min

Dimarts passat, a 2/4 de 7 de la tarda, la Biblioteca de Sant Fruitós va acollir la presentació del 22è conte de la col·lecció Sala i Ricardis, enguany titulat “Sala i Ricardis al Mercat de la Terra”.

- Anunci patrocinat -

Com ja va essent habitual, el conte va ser explicat per la fantàstica Maria Navarrete, que va fer participar els nens i nenes assistents amb petites representacions, danses i cançons.

A l’acte també hi van intervenir en Xavier Racero, regidor de cultura, l’alcalde en Joan Carles Batanés, i els autors del conte: Rosa Camprubí (text), Galdric Sala (il·lustracions) i Pep Creus (disseny), que al final van signar els contes a totes les persones que ho van desitjar.

Presentació conte Sala i Ricardis | Foto Dani Casas

La ballada dels gegantons i berenar pels assistents van posar punt final a una tarda força participada de públic que va omplir la sala polivalent.

Presentació conte Sala i Ricardis | Foto Dani Casas

Presentació conte Sala i Ricardis | Foto Dani Casas

Aquest any, les aventures dels gegants, transcorren a l’entorn del que s’esdevé al Mercat de la Terra que cada tercer dissabte de mes té lloc al Cobert de la Màquina de Batre, on es poden trobar productes frescs i de proximitat.

Tothom qui no va poder anar a la presentació i tingui ganes de llegir aquestes aventures, pot adquirir el conte, al preu de 9 €, a l’Ajuntament o bé a la Biblioteca.

Comparteix aquest article
Deixar un comentari

Segueix-nos

En paper i/o en digital
Escull el format que més t'agradi