Mireia Pintó actua al Liceu de Barcelona amb l’òpera “Eugene Onegin”

Redacció
Lectura de 2 min

S’ha iniciat al Gran Teatre del Liceu de Barcelona, la temporada operística, amb l’obra “Eugene Onegin”, òpera amb tres actes amb llibret de Piotr Ílitx Txaikovski i Konstantin Xilovski basat en la novel·la homònima, en vers, d’Aleksandr Puixkin, que compta amb la participació de la mezzoprano bagenca Mireia Pintó.

- Anunci patrocinat -

Copiem la crítica del Nació Digital del musicòleg Oriol Pérez Treviño:

“Un Onegin que, fins el dia 9 d’octubre es pot veure al coliseu de les Rambles, i que presenta dos casts. En un d’ells, el segon, hi trobem la mezzosopano bagenca Mireia Pintó que signa un paper de Larina de gran seguretat i convicció, amb la musicalitat característica i marca de la casa. En aquest mateix cast és on hi trobem també una més que interessant Kristina Mkhitaryan com a Tatiana en el seu debut en el paper. L’escena final amb Onegin va ser de pell de gallina i és d’esperar que vagi encaixant i integrant encara més el paper. No menys important és la seguretat i el bon gust desplegat per Josep Bros com a Lenski com tampoc un Onegin d’Iurii Samoilov de més entrega teatral que no pas vocal. La resta del cast és manté dins d’un equilibri intern que també trobem en el primer repartiment on va agradar, i molt, el Lenski del jove tenor rus Alexey Neklyudov, de clara ascendència mozartiana. De menys a més va anar l’Onegin fet per Audun Iversen i un xic freda, per no parlar de patiment, va ser la Tatiana d’Svetlana Aksenova que recordàvem de La llegenda de la ciutat invisible de Kitej d’una manera excelsa”.

Redacció

Comparteix aquest article
Deixar un comentari

Segueix-nos

En paper i/o en digital
Escull el format que més t'agradi