Mig milió d’euros i ningú és el culpable?

Cartes al director

Josep González López
Lectura de 2 min

Llegint el diari Regió7 diu que l’Ajuntament de Sant Fruitós haurà de pagar 500.000 euros per dues sentències judicials pel tema de la residència d’avis, i em pregunto i ara què? Qui ho ha de pagar?
Doncs es veu que ningú. Ni secretari, interventora, ni cap polític dels que manaven en aquell moment. Tots segueixen al seu lloc, cobrant sous i escalfant cadires, i els que haurem de pagar el pastís som els veïns.
L’exalcaldessa Àdria Mazcuñan, va dir que “vam treballar-ho amb els tècnics de contractació, intervenció i secretaria” i que “són ells qui ens han de guiar perquè nosaltres no donem criteris tècnics”. O sigui, que ella només feia cas. Però si els polítics no són per prendre decisions i vigilar que tot vagi bé, per a què serveixen, doncs?
Perquè per sortir a la foto, tallar cintes i penjar projectes a Instagram, es posen al davant. Però quan les coses van malament, la culpa és dels tècnics. Això no cola.
I si realment han estat els tècnics els que han fet les coses tan malament… com és que encara són al seu lloc? A qualsevol empresa privada, si fots perdre mig milió d’euros, et fan fora l’endemà. No et posen la catifa vermella ni et deixen entrar al despatx com si res.
I una cosa més: jo, si el meu gestor, per molt de confiança que sigui, si s’equivoca amb la declaració de la renda, no em serveix de res dir que s’ha equivocat ell. La multa me la menjo jo, que he donat l’ok a la feina. Així que això de dir “jo només seguia les recomanacions” no cola ni a Hisenda, ni aquí. Si governes, t’has de fer càrrec del que passa. Si t’equivoques, o si no controles com toca, doncs donar la cara i assumir-ho. Perquè aquesta cagada no la paguen els tècnics ni polítics, la paguem nosaltres. I ja comença a cansar.

- Anunci patrocinat -
Comparteix aquest article
Deixar un comentari

Segueix-nos

En paper i/o en digital
Escull el format que més t'agradi