Marc Lupón frega la final al FIP Silver de Torí

Marc Lupón es queda a un pas de la final a Torí

Laia Candaliga
Lectura de 1 min

El jove jugador santfruitosenc Marc Lupón ha quedat a les portes de la final del torneig FIP Silver Mediolanum Padel Cup Torino 2025, disputat aquest cap de setmana a Itàlia. Lupón i el seu company, Giuseppe Fino, han estat protagonistes d’un gran torneig, però han caigut a les semifinals en un partit molt igualat, decidit per petits detalls.

- Anunci patrocinat -

El resultat de la semifinal va acabar 7-5 en contra de Lupón i Fino, que van tenir una pilota de partit al tercer set, però no la van poder convertir. El rival: la parella argentina formada per Ignacio Archieri i Juan Pablo Dametto, que finalment es van imposar en un duel intens i ple d’alternances.

Marc Lupón segueix demostrant una clara projecció dins el món del pàdel internacional. El jugador de Sant Fruitós ja va destacar el 2024 amb el títol de campió de Catalunya sub-18, i ara consolida la seva presència en tornejos internacionals de la Federació Internacional de Pàdel (FIP).

Amb aquesta actuació, el santfruitosenc continua sumant experiència i punts al rànquing, i deixa clar que és un dels noms a tenir en compte dins la nova generació de jugadors catalans i estatals.

Comparteix aquest article
Deixar un comentari

Segueix-nos

En paper i/o en digital
Escull el format que més t'agradi