L’Ajuntament efectua millores en l’enllumenat del pàrquing del camp de futbol, del pavelló municipal i de l’edifici de la radio

Redacció
Lectura de 1 min

Amb aquesta actuació s’ha guanyat una major il·luminació amb tecnologia LED.

- Anunci patrocinat -

La il·luminació instal·lada a l’aparcament del camp de futbol s’ha complementat amb la reconnexió de dos focus projectors ja existents en les columnes de la pista i orientats al mateix aparcament.

Pel que fa al pavelló municipal d’esports s’ha millorat i reformat l’enllumenat exterior de la zona principal d’accés amb tres focus projectors LED. També s’ha instal·lat un altre focus projector a la façana nord per tal d’il·luminar una zona que actualment quedava fosca i que s’utilitza com a sortida d’emergència.

Finalment, també s’ha posat enllumenat LED amb sistema d’encesa amb un detector de presència a l’edifici de la radio, situat al parc del Bosquet, per tal de millorar-ne la il·luminació de l’entrada.

El cost total de les actuacions és de 6.645,93€.

Ajuntament

Comparteix aquest article
Deixar un comentari

Segueix-nos

En paper i/o en digital
Escull el format que més t'agradi