0 Shares 525 Views

L’Ajuntament de Sant Fruitós de Bages reparteix mascaretes a les persones més vulnerables i als treballadors dels comerços del municipi

26 de març de 2020
525 Views

L’Ajuntament de Sant Fruitós de Bages, a través dels voluntaris de Protecció Civil del municipi, ha començat a repartir aquest dilluns mascaretes per tal que els veïns i veïnes més vulnerables puguin protegir-se.
L’Àrea de Serveis Socials del consistori és qui està realitzant la selecció d’aquestes persones que per motius sanitaris o socials requereixen d’aquestes eines de protecció. Si algun veí o veïna del municipi també considera que li és necessari pot sol·licitar-ne a l’Ajuntament a través del telèfon 93 878 97 00.
En aquesta mateixa línia, l’Ajuntament també oferirà mascaretes a les persones que treballen als comerços del municipi realitzant tasques d’atenció al públic per tal que estiguin protegits en els seus llocs de treball.
Aquestes mascaretes han estat confeccionades per voluntaris del municipi que, de manera altruista, han dedicat el seu temps en elaborar-les.
En aquest sentit l’Ajuntament vol agrair públicament la tasca d’aquestes persones i també dels voluntaris i voluntàries de Protecció Civil que aquests dies estan realitzant el repartiment d’aquest material per tal que els veïns i veïnes no hagin de sortir de les seves cases.

Deixa el teu comentari:

El teu correu electrònic no sortirà publicat

 

Més articles de la categoria

Horaris ASFE del cap de setmana
207 views
207 views

Horaris ASFE del cap de setmana

ASFE - 29 de setembre de 2023
Editorial 1657
580 views
580 views

Editorial 1657

Redacció - 29 de setembre de 2023
Les cròniques d’en Gregori Partagàs: Pilar de la fonda
75 views
75 views
Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com