L’Ajuntament de Sant Fruitós de Bages i l’Obra Social de “La Caixa” signen un conveni per a impulsar el Programa de Gent Gran al municipi
818 Views
L’entitat bancària i l’Ajuntament han signat un conveni bianual per promoure l’envelliment actiu entre la gent gran del municipi.
El Programa de Gent Gran és una iniciativa de l’obra social de La Caixa que inclou tallers de promoció de la salut i el benestar, projectes de participació social i voluntariat, i projectes de formació en tecnologies de la informació i comunicació.
L’Obra Social de “La Caixa” assumeix, en el marc d’aquest conveni, el desenvolupament de diferents tallers i activitats destinades a la gent gran per tal de potenciar la salut, el desenvolupament personal, l’accés a les noves tecnologies, entre d’altres.
Més articles de la categoria

69 views
69 views