La Policia Local de Sant Fruitós de Bages registra 48 denúncies per incompliment de l’estat d’alarma
La majoria de les infraccions han estat per desobediència a l’autoritat en compliment del decret d’alarma o per proporcionar dades falses en la identificació.
La Policia Local de Sant Fruitós de Bages ha interposat, fins aquest dilluns , un total de 48 denúncies per qüestions relacionades amb l’incompliment de l’ordre de confinament. Aquestes denúncies comporten una multa de 600 euros.
Cal destacar el cas de dos denunciats que han estat sancionats dues vegades i que en cas que reiterin en el delicte es cursarà denúncia al jutjat i a la quarta infracció seran detinguts d’acord amb les mesures contemplades en el real decret.
Des de l’Ajuntament es demana el màxim de responsabilitat i col·laboració pel que fa a les mesures de confinament, protecció i distància de seguretat entre persones
Més articles de la categoria

Resultat enquesta “Comerç al carrer, edició de tardor”
Comunicació Associació de Comerciants de Sant Fruitós de Bages - 29 de novembre de 2023