La 13a fira de Santa Llúcia omple d’ambient nadalenc la Sagrera de Sant Fruitós de Bages
En una matinal de bon temps amb cel seré i ambient solejat, es va celebrar als carrers de la Sagrera i la plaça de l’Església, la 13a edició de la Fira de Santa Llúcia que organitza el Col·lectiu de Recerca Històrica amb la col·laboració de l’Ajuntament, entitats i comerç local, amb una quarantena de parades, pricipalment mostrant peces d’artesania, productes de gastronomia i articles nadalenques.
Molts santfruitosencs i visitants van passar per les parades, al mateix temps que podien gaudir de les ballades dels Gegants, del concert de nadales del Club de la Guitarra de Sant Fruitós de Bages i els balls del grup Som Riu D’Or. Al migdia va tenir lloc un “caga tió popular” que va reunir un bon nombre d’infants, que van rebre un obsequi del tió.
Redacció
Més articles de la categoria

Google confirma un canvi de l’algorisme que millorarà la presència del català
AMIC - 26 de setembre de 2023
Sopar Solidari de Càritas Sant Fruitós 2023
Càritas Parroquial de Sant Fruitós d eBages - 25 de setembre de 2023
La Clínica Sant Josep i el grup Dexeus Dona s’uneixen per oferir un nou servei de ginecologia, obstetrícia i reproducció assistida punter a la Catalunya Central
Comunicació Altahia - 25 de setembre de 2023