El servei JugaBages torna a Sant Fruitós de Bages el dimecres 9 de setembre amb l’inici del curs escolar

L'espai d'esbarjo gratuït per a infants de 4 a 12 anys reobre aquest dimecres, a l'escola Pla del Puig, amb inscripció prèvia necessària.

Comunicació Ajuntament Sant Fruitós de Bages
Lectura de 1 min

Aquest dimecres 9 de setembre, s’engega novament el servei Jugabages a Sant Fruitós de Bages, un espai d’esbarjo gratuït pensat per facilitar la conciliació familiar.

- Anunci patrocinat -

Aquest servei, organitzat pel Consell Comarcal del Bages, es durà a terme a l’escola Pla del Puig els dilluns, dimecres i divendres, de les 5 de la tarda a 2/4 de 8 del vespre, durant tot el curs escolar.

El Jugabages va dirigit a nens i nenes de 4 a 12 anys, amb l’objectiu de proporcionar un espai lúdic que permeti a les persones cuidadores dels infants disposar de temps per a fer altres activitats o participar de manera plena al mercat laboral. Es tracta d’una iniciativa que busca donar suport puntual a les famílies, i no d’un servei de canguratge fix, sinó una ajuda per a dies ocasionals.

Per a poder participar, és necessari apuntar-se prèviament en línia a: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScwBP8P8So64CmZD7shZo7orQ09_PzjlHB_PH59dPnv3jcF2Q/viewform

Comparteix aquest article
Deixar un comentari

Segueix-nos

En paper i/o en digital
Escull el format que més t'agradi