Josep Prat Rusiñol premiat a la 61a. Edició del ral·li Barcelona-Sitges

Redacció
Lectura de 4 min

M. 1453

- Anunci patrocinat -

Els santfruitosenc Josep Prat i Rusiñol, conduint un Renault AX, matricula B-448 de l’any 1907, ha estat premiat en la 61a. edició del del Ral·li Internacional de Cotxes d’Època Barcelona-Sitges.
Un total de 71 cotxes d’època, 24 d’ells centenaris, més 18 motocicletes, van sortir de la Plaça Sant Jaume de Barcelona per recórrer els més de 40 quilòmetres que separen la Ciutat Comtal de Sitges,passant per la famosa carretera de les Costes del Garraf, tancada al trànsit per seguretat i per a delit dels més consumats conductors.
Un nombrós públic saludava la caravana dels històrics a la seva desfilada pels carrers de Sitges. A la tarda, desprès del dinar, es feia els repartiment de premis:
Premis a l’elegància
1. Núm 51 – Ajuntament de Rubí (Ford, 1924)
2. Nº 26 – Olga Torras (Rochet-Schneider 15000, 1919)
3. Nº 45 – Jaume Nolla Gasulla (Gray, 1924)
4. Nº 20 – Mercedes Freixa Alegre (Espanya Torpedo T II, 1917)
5. Nº 12 – Ajuntament de Barcelona (Renault Coupé de Ville, 1914)

Premi a l’elegància amb moto: Nº 17 – Alexis Llaveria (Cadillac Descapotable 4P, 1916)

Premi Memòria Gemma Toscas: Nº 19 – Assumpta Arderiu Freixa (Hispano Suiza T-16 Coupé de Ville, 1917)

Premi a l’elegància infantil: Nº 61 – Miguel Arrospide (Buick Standard Touring, 1927).

Millors motocicletes:
1. Nº 2- Francesc Roure Fernández (BSA L24, 1924)
2. Nº 1- Genís Muntané (Peugeot P50, 1920)
3. Nº 9 – Andreu González (BMW R35, 1936)

Automòbils més destacats segons la seva data de fabricació
– Grup I fins 1908
1. Nº 3 – Josep Prat Rusiñol (Renault AX, 1907)
2. Nº 6 – Jose Orriols (Wolseley Siddeley 14HP, 1908)
3. Nº 2 – Cesar Pau Alentorn (Panhard Levassor, 1907)
– Grup II, entre 1909 i 1914
1. Nº 8 – Javier Martínez Montoya (Li Zebre, 1909)
2. Nº 12 – Ajuntament de Barcelona (Renault Coupé de Ville, 1914)
3. Nº 11 – Carla Martí (Hispano Suiza 8-10HP, 1914)
– Grup III, entre 1915 i 1920
1. Nº 17 – Alexis Llaveria (Cadillac Descapotable 4P, 1916)
2. Nº 21 – Rudolf Ettel (Hispano Suiza T30 16 HP, 1917)
3. Nº 24 – Salvadó Berenguer (De Dion Bouton, 1918)
– Grup IV, entre 1921 i 1928
1. Núm 29 – Paco Minguell Pàmies (Packard Six, 1921 )
2. Nº 46 – Jaume Vila Serra (Hispano Suiza T-49, 1924)
3. Nº 57 – Mario J. Hernáez (Rolls Royce Twenty, 1926)

Premis RACC al participant més jove
Nº 4 – Mireia Magriñà, 19 anys (Berliet , 1907)

Premi en memòria a Pere Arderiu
Nº 6 – Jose Orriols (Wolseley Siddeley 14HP, 1908)

Premi “Amics dels cotxes veterans”
Nº 57 – Mario J. Hernáez (Rolls Royce Twenty, 1926)

Premi Clàssic Motor Club del Bages al cotxe més antic
Nº 1 – Guillem Planas (Darracq, 1900)

Premi Federació Catalana de Cotxes Antics al cotxe més emblemàtic
Nº 4 – Ramon Magriñá (Berliet, 1907)

Comparteix aquest article
Deixar un comentari

Segueix-nos

En paper i/o en digital
Escull el format que més t'agradi