Jan Díaz rècord de Catalunya sub16
Rècord de Catalunya sub16 en llargada es el que va asolir l’atleta santfruitosenc Jan Diaz (Avinent Manresa) aquest dissabte en el transcurs del Control de proves combinades organitzat per la federació Catalana d’Atletisme que es va disputar en la Pista Coberta de Sabadell.
Diaz va establir un nou tope català de l’especialitat al saltar fins uns brillants 6,78 metres, superant en quatre centímetres el que ostentava un altre atleta bagenc Pol Vila.
L’actuació de Diaz en el concurs de Llargada va estar: 6,09m en el primer salt, 6,78m en el segon i 6,77 metres en el tercer intent.
Finalment, va sumar 4374 punts en l’Heptatló, amb els següents registres: 7″35 -mmp- (60mll), 6,78m -mmp-(Llargada), 10,17m -mmp-(Pes), 1,75m -mmp-(Altura), 8″51 -mmp-(60m tanques), 3,00m -mmp-(Perxa), i 3’11″69 (1000mll).
Font: Club Atlètic Manresa. http://clubatleticmanresa.cat/noticies/511-record-de-catalunya-sub16
Més articles de la categoria

Un conte màgic il·lumina les Festes de Nadal: Uns follets protagonitzen l’encesa nadalenca a la Plaça de l’Església
Redacció - 6 de desembre de 2023
Arriba Nadal i ja tenim el Tió de les entitats a la plaça
Col.lectiu Música per la Llibertat - 6 de desembre de 2023
La Pinya, l’equip de producció audiovisual inclusiu d’AMPANS, premiada al Festival Internacional de Cinema i Discapacitat de Barcelona
Comunicació Ampans - 5 de desembre de 2023