Jan Diaz primer en llargada i Martí Serra segon en perxa, en el campionat espanyol sub-16
Es va disputar a les pistes de Castelló de la Plana, la final del Campionat d’Espanya de clubs de la categoria Sub-16, que va comptar amb la participació de les vuit millors formacions de l’estat, entre elles la del club Avinent Manresa, a la categoria masculí.
Destacable l’actuació dels dos joves atletes santfruitosencs Jan Diaz Basullas i Martí Serra Prat.
Jan Diaz fou primer a la prova de llargada, amb un millor salt de 6,40 mts., mentre que Martí Serra, a la prova de perxa, era segon amb un salt de 3,70 mts.
Els sub16 de l’Avinent Manresa ocuparen finalment sisena posició del Campionat d’Espanya de clubs de la categoria masculina..
La classificació final: AD Marathon de Madrid (100), Cueva de Nerja-UMA (95), Playas de Castellón (95), UCAM Cartagena (86), Avinent Manresa (77), València Esports (77), Grupoempleo Pamplona At. (66).
Ferran Grandia
Més articles de la categoria

Sant Fruitós de Bages dóna a conèixer el ric patrimoni natural i cultural del municipi a través de set éssers fantàstics que s’amaguen per tot el poble.
Comunicació Ajuntament Sant Fruitós de Bages - 28 de gener de 2023
El parc de Can Figueras s’obre al públic sumant un nou espai verd al nucli del municipi
Comunicació Ajuntament Sant Fruitós de Bages - 28 de gener de 2023