Explicar la pandèmia als infants.
Per: Redacció –
La inquietud de Vanesa Buenache, mestra de primària, de crear una eina que servís per explicar tot allò que ha envoltat, i envolta, la pandèmia de la Covid-19 als nens i nenes de 4, 5, 6 anys, de forma clara i amb el seu llenguatge, és l’orígen de “On son les nostres abraçades?”.
Un llibre, en format de conte híbrid, això vol dir que barreja l’acció propia d’un conte, alternada amb pauses que serveixen per descriure paraules concretes i conceptes relacionats amb la pandèmia, que tots escoltem insistentment aquests darrers mesos, inclòs la quitxalla, però que en el cas d’aquests últims, segurament no acaben d’entendre (pandèmia, erte, uci, estat d’alarma, etc…).
L’estructura del guió i els textes els signen la mateixa Vanessa i Gemma Sanllehí, periodista, mentre que els dibuixos són obra del Santfruitosenc i col.laborador d’aquest setmanari, Galdric Sala.
Amb una acurada edició, “On son les nostres abraçades?” consta de 64 pàgines a tot color on es repassa des de l’inici de la pandèmia, el confinament, el canvi forçat d’hàbits, etc… i com els viu la Martina, una nena de 5 anys, protagonista de la historia, i la seva familia.
El projecte ha comptat amb el suport de Althaia, Regió7 i Forn de Cabrianes, te un preu de 20€ i es pot trobar a llibreria Parcir, també a la seva web, a llibreria Dos de piques, a la redacció de Regió7 i al Cafè del Gimbe. També demanant-el via mail a onsonlesnostresabraçades@gmail.com
Més articles de la categoria

Artés presenta la festa de la Verema del Bages més plena d’activitats
Redacció - 22 de setembre de 2023
Excepcionals pel·lícules i Premis d’Honor per al Clam 2023
Comunicació Clam Festival - 22 de setembre de 2023
La Companyia Teatral Cliffort s’estrena amb un musical solidari en benefici d’Althaia
Comunicació Altahia - 22 de setembre de 2023