0 Shares 731 Views

Els alumnes de l’Escola Paidos visiten el YOMO BCN

14 de març de 2018
731 Views

El dijous 1 de març, els alumnes de 6è, 1r i 2n d’ESO de l’Escola Paidos, van visitar el YOMO BCN. Aquest és un esdeveniment que es porta a terme en el marc del Congrés Mundial de Mòbils.

El YoMo: The Youth Mobile Festival de ciència i tecnologia els alumnes hi poden trobar des d’activitats pràctiques i interactives, fins a tallers per aprofundir així com interessants espectacles de teatre. Els alumnes de Paidos van participar en un Roomescape amb realitat virtual, un taller de navegació segura i un taller de drons entre moltes d’altres.

Els estudiants es van divertir tot aprenent sobre les àrees STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics).

YOMO és una activitat que es realitza dins el Mobile World Congress —el principal esdeveniment de la indústria del mòbil— i de GSMA, que representa els interessos de 800 operadors de xarxes mòbils a tot el món.

Escola Paidos

Deixa el teu comentari:

El teu correu electrònic no sortirà publicat

 

Més articles de la categoria

Horaris ASFE del cap de setmana
202 views
202 views

Horaris ASFE del cap de setmana

ASFE - 29 de setembre de 2023
Editorial 1657
559 views
559 views

Editorial 1657

Redacció - 29 de setembre de 2023
Les cròniques d’en Gregori Partagàs: Pilar de la fonda
69 views
69 views
Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com