El proper diumenge 13 de juliol a les 12 del migdia, l’església del Monestir de Sant Benet de Bages acollirà un concert a càrrec del Cor Lerània que en aquesta ocasió, oferiran un programa titulat “Les veus de Brahms”, un recorregut per l’obra coral del reconegut compositor romàntic alemany Johannes Brahms.
Els assistents podran gaudir d’una selecció de cançons populars, cants espirituals i motets que reflecteixen les diferents etapes i estils de Brahms, des de les seves composicions més joves, escrites als 26 anys, fins a les de la seva maduresa, als 56 anys.
El concert comptarà amb la interpretació de 10 cantants, sota la direcció de Jordi Noguera, i comptarà amb la col·laboració del Cor de Cambra, format per destacats solistes: Mercè Maresma Duran i Alina Noguera Maresma (soprano), Cinta Macià Pi i Serrat Vilanova Vila-abadal (mezzosoprano), Òscar Casado Puicercús (contratenor), Lluís García Serra i Roger Vila Coll (tenors), Joel Díaz Vilà i Oriol Vila Coll (barítons), i Lluís Sannlehy Codina (baix). La direcció musical anirà a càrrec de Xavier Soler, amb la direcció artística de Jordi Noguera.