Editorial 1538
Per: Brogit Difonem Cultura –
Ara fa cinc anys va néixer Brogit Difonem Cultura per gestionar el Montpeità, el temps no s’atura i nosaltres tampoc. Volem continuar evolucionant, i abans d’endegar nous projectes, el que fem es fer evolucionar el nostre logo identificatiu.
El nou logo que us presentem, té com a objectiu emfatitzar l’aspecte cultural del subtítol difonem cultura, l’element revista, publicació, pàgines… ho expressa prou be, doncs es un element de difusió i és cultura en si mateix (un llibre, una poesia, un còmic, una crítica, etc…)
La segona pàgina de la “revista” es converteix en una B i són una unió, que llavors continua completant la paraula Brogit, la idea es que Brogit neix del Montpeità, neix pel setmanari i s’expandeix, assolint la capçalera i representació del grup cultural Brogit.
L’ombra negre de sota la revista i la B, vol expressar que té gruix, és a dir, que té contingut, riquesa. Destaca el punt de la i de Brogit, expressa fermesa, personalitat i contundència … com dient … ep! som aquí! En el ben entès de que es millor que no pas posar un punt al final … perquè no es vol donar importància als finals … continuïtat!
Gràcies i per molts anys puguem fer camí tots plegats
Més articles de la categoria

Artés presenta la festa de la Verema del Bages més plena d’activitats
Redacció - 22 de setembre de 2023
Excepcionals pel·lícules i Premis d’Honor per al Clam 2023
Comunicació Clam Festival - 22 de setembre de 2023
La Companyia Teatral Cliffort s’estrena amb un musical solidari en benefici d’Althaia
Comunicació Altahia - 22 de setembre de 2023