Editorial 1521

Redacció
Lectura de 2 min

Per: Brogit Difonem Cultura –

EL BUCLE

- Anunci patrocinat -

Restriccions, confinaments perimetrals, toc de queda, ara obrim bars, ara els tanquem, ERTES, mascaretes, gels desinfectants, acomiadaments, teletreball, alarma… i de tant en tant alguna noticia per canviar de tema: entrega de premis de EL ESPAÑOL a Madrid amb 150 persones de la clase dirigent d’aquesta pseudo.democràcia, gaudint d’un opípar sopar, sense mascaretes clar, per desviar una mica l’atenció, també ens arriba l’endemà la noticia de la detenció d’empresaris catalans per part de la Guàrdia Civil, acusats de finançar l’1-O.
Mentrestant, aquí a Sant Fruitós ens hem quedat sense el complexe funerari, crematori, etc… que s’havia projectat fer a tocar del cementiri. El promotor ho addueix a la manca d’inversió provocada pel 155 i per la Còvid19, és a dir, que de retruc anem a parar als temes que comentàvem a l’inici: Pandèmia i independentisme. Vivim en un bucle inacabable des de fa mesos i a tots nivells:
Tot allò negatiu que passa i pugui passar sempre serà per culpa aliena i fruit d’una herencia tòxica, i allò que, d’altra banda, esdevingui una bona noticia, mai ve heretat d’enlloc… llavors tot són repartiment de medalles. Sant Fruitós tampoc s’escapa d’aquest bucle.

 

Comparteix aquest article
Deixar un comentari

Segueix-nos

En paper i/o en digital
Escull el format que més t'agradi