M. 1452
La propera setmana es celebra el Dia Mundial de la Poesia i des de la Biblioteca de Sant Fruitós de Bages i hem preparat les següents activitats:
• EXPOSICIÓ
“Joan Brossa. Centenari del naixement”. Cedida per la Biblioteca El Casino de Manresa, podreu gaudir de l’univers del poeta a partir de la recreació dels seus poemes objecte.
Del 18 de març al 12 d’abril.
• ACTIVITAT FAMILIAR
“Taller d’expressió poètica”. Per a infants a partir de 4 anys (amb inscripció prèvia). Jugarem i crearem a partir de la poesia visual de Joan Brossa. Dijous 21 de març, a les 18:00 h.
• RECITAL PER A ADULTS
“Lectura de poemes de Joan Brossa i tertúlia”. Celebrarem l’Any Brossa recitant els seus poemes i coneixent millor la seva producció poètica que ell va exercir en un continu exercici d’experimentació i de llibertat. Coordina: Francesc Canellas. Dijous 21 de març, a les 19:30 h.
Us proposem gaudir amb nosaltres del Dia Mundial de la Poesia!!!