A poc d’acabar el curs escolar, un grup de 6 persones donem per llest el Curs de ràdio, impulsat per l’Ajuntament en col·laboració amb Ràdio Sant Fruitós de Bages.
En deu sessions cada dijous de 90 minuts, hem conegut i experimentat la màgia de la ràdio de la mà sempre atenta i professional de l’Anna Hernández, la periodista d’aquest mitjà que ens ha fet de professora i formadora durant aquestes setmanes. Volem destacar, sobretot, la seva gran professionalitat, el seu bon tarannà, la gran capacitat de lideratge per a la formació i l’interès amb què ha planificat i preparat cada sessió, atenent sempre les nostres mancances per tal de resoldre-les i no deixar-nos enrere en cap moment. La seva bona predisposició ha estat excel·lent, i gràcies a la seva estimable ajuda hem estat fins i tot capaços de convertir-nos en “aprenents” i atrevir-nos a fer tot un programa en directe de noranta minuts, un magazine anomenat “Tot i més” que ens ha omplert de satisfacció.
Volem donar-li les gràcies a l’Anna Hernández i a l’Ajuntament de Sant Fruitós per aquesta fantàstica iniciativa del Curs de Ràdio adreçat a adults. Ens quedem amb ganes de més curs i les idees ja bullen al nostre cap.
Potser les podrem materialitzar a les ones?