Comunicat referent al Ple Municipal del 13 abril 2022

L’alcaldessa Àdria Mazcuñán va tornar a traspassar tots els límits, vulnerant la democràcia, la llibertat d’expressió i el dret que tenim els regidors a expressar-nos en seu plenària. La situació que vam viure al Ple del passat 13 d’abril, ens entristeix com a representants del poble i, evidentment, com a veïns.
Dita situació es feu insostenible quan va negar la paraula al nostre portaveu en un segon torn al qual tenia dret i tot seguit el va menystenir greument quan justament se la va avisar d’una errada en fer una votació d’un punt que era un “donar compte”, els quals no es voten.
Per això, tots els representants del grup municipal de Gent fent Poble vam decidir abandonar el Ple en senyal de protesta i denúncia.
Amb aquest comunicat volem expressar el nostre rebuig a l’actitud de l’alcaldessa i de tot el seu govern Tripartit i demanar una rectificació i disculpa vers nosaltres pel seu comportament autoritari i dictatorial.

no és cosa de riure
74 views