Comunicat dels 5 regidors/es de Gent fent Poble al govern municipal de Sant Fruitós de Bages.

17 de maig de 2020

Els 5 regidors/es de l’equip de govern lamentem i condemnem profundament les declaracions dels tres partits de l’oposició publicades a la premsa.

Les declaracions aparegudes no recullen la veritat de les accions portades a terme per l’equip de govern, ni pels voluntaris de protecció civil, ni pel personal municipal de brigada i policia local.

Volem manifestar que ja n’hi ha prou de l’atac gratuït directe a la persona de Joan Carles Batanés, alcalde del nostre poble i company del grup municipal, amb el qual, juntament amb la resta de l’equip de govern, hem estat des del minut zero al capdavant de les decisions i de les accions per lluitar contra aquesta pandèmia de la Covid-19 i els seus efectes socioeconòmics.

Entenem que la motivació de deixar anar falses informacions, només denota la mala fe de l’oposició tripartita, la qual s’uneix per crear una innecessària alarma social i desprestigiar així la bona tasca tant del govern com del personal voluntari i el personal municipal.

L’oposició demana consens i millora les accions quan disposa d’algun altaveu, però després emet comunicats amb informacions que es desvien de la veritat; i els 5 regidors/es del govern i l’alcalde demanem, ferma i sincerament, a l’oposició un respecte a nivell personal i per la feina de l’equip de govern, i alhora, que els grups de l’oposició siguin capaços d’exercir la seva tasca a través de les eines i mitjans que tenen per fer-la.

Amb tot això, els 5 regidor/es convoquem als mitjans de comunicació a una roda de premsa el proper dimarts 19 de maig a les 15:30h a la sala de plens de l’ajuntament de Sant Fruitós de Bages.

16 de maig de 2020
Els 5 regidors/es de l’equip de govern de l’Ajuntament de Sant Fruitós de Bages