0 Shares 595 Views

Com triar les xarxes socials adequades per a la teva botiga en línia.

2 de novembre de 2021
595 Views

Per marketing4ecommerce.net / AMIC – Tot Sant Cugat  / Redacció – imatge: istock.com –

Triar la xarxa social apropiada per a vendre el teu producte pot canviar el destí del teu negoci.

Les xarxes socials s’han convertit en una eina essencial per a vendre un producte a Internet, ja que permeten establir una connexió directa amb els teus potencials clients sense intermediaris. No obstant això, tenir presència en totes les xarxes no sempre assegura l’èxit. Per què? Perquè existeix una xarxa social que s’adapta millor que una altra al teu negoci. T’expliquem com triar les xarxes socials adequades per a la teva botiga.

Les millors xarxes socials per al teu negoci:

Facebook. La xarxa social més gran del món és una de les millors alternatives per a donar a conèixer el teu producte a través de la creació d’una fan page o la possibilitat de pagar per anuncis de la teva empresa.

Twitter. És una plataforma de comunicació molt directa, especialment quan es tracta de resoldre dubtes amb un client en temps real.

Pinterest. Té molt potencial visual, per la qual cosa resulta ideal per a empreses de moda, art o joieria.

Instagram. Permet un contacte més directe amb el client al mateix temps que potencies el factor visual del producte.

TikTok. Permet interactuar amb el perfil i convidar-lo a promocionar el teu producte a través dels reptes virals.

LinkedIn. La xarxa social “professional” permet actuar d’una forma més comercial aportant un valor a cada pas per a atreure contactes i possibles aliances.

Triar la millor xarxa social per a la teva botiga en línia requereix anàlisi, però també de paciència, especialment quan es tracta de trobar el millor mitjà per a potenciar el teu producte.

Consells per a triar les xarxes socials de la teva eCommerce:

Fixa’t en els teus competidors, detecta les seves fortaleses i febleses per a aprofitar-les a favor teu.

Coneix a la teva audiència: Detecta al teu públic objectiu i analitza on està abans de decantar-te per una xarxa social o una altra.

Tingues paciència: una vegada hagis triat una xarxa social, espera 2 mesos per a treure conclusions.

Contractar els serveis d’una agència de xarxes socials es converteix en la millor alternativa si vols apostar a cop segur.

Tenir presència en totes les xarxes socials no t’assegurarà l’èxit. Si no tens una estratègia definida i no persegueixes cap objectiu, pot ser que no obtinguis els resultats esperats.

Deixa el teu comentari:

El teu correu electrònic no sortirà publicat

 

Més articles de la categoria

El Racó del lector. Transformador
251 views
251 views

El Racó del lector. Transformador

Redacció - 28 de març de 2024
27è Torneig de Pasqua Paidos
62 views
62 views

27è Torneig de Pasqua Paidos

Escola Paidos - 28 de març de 2024
Lliurament del Premi MONTPEITÀ 2023
85 views
85 views

Lliurament del Premi MONTPEITÀ 2023

Redacció - 28 de març de 2024
Editorial 1682
801 views
801 views

Editorial 1682

Redacció - 28 de març de 2024
Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com