0 Shares 600 Views

Cassolada contra l’ocupació

19 de febrer de 2021
600 Views
Text i foto: Redacció.-

 

Ahir dijous dia 18, va tenir lloc, a partir de les 8 del vespre, una concentració davant de l’Ajuntament, amb cassolada inclosa, per protestar contra el conflicte de les ocupacions il.legals a la zona del carrer Sallent i Pompeu Fabra.

La protesta, encapçalada per una pancarta on es podía llegir “STOP OKUPACIÓ”, va aplegar al voltant d’una quarentena de veins i es va fer coincidir amb la reunió que tenia lloc en aquell mateix momento al Consistori entre Polítics locals, Mossos i veins afectats.

Segons ens han explicat veins presents a la concentració, la situació s’ha tornat insostenible des de fa unes tres setmanes, moment en què diversos joves intenten accedir a pisos buits de la zona, fet que en alguna ocasió han aconseguit.

La protesta davant l’ajuntament, es va allargar fins al voltant de les 9 del vespre, entre crits de stop ocupació i el repic de les cassoles.

 

Deixa el teu comentari:

El teu correu electrònic no sortirà publicat

 

Més articles de la categoria

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com