Campionat de Catalunya d’escalada de Dificultat
Els millors escaladors de Catalunya es van reunir setmanes enrere, per competir al campionat de Catalunya d’escalada de Dificultat, celebrat al Pavelló Municipal de Tortosa, i on la UEC Tortosa ha estat l’organitzadora de la jornada. En aquesta edició, han vingut escaladors i escaladores d’arreu de la península.
La categoria d’escalada per a les persones discapacitades també ha entrat dins el Campionat. Catalunya és la primera comunitat autònoma que ha integrat la paraescalada dins d’un campionat d’escalada.
Albert Guardia (Club Excursionista Sant Quirze), Eloi Vila (CE 2×2 Santpedor) i Georgina Segarra (AE Muntanyencs d’Arenys de Munt), han estat els tres guanyadors del campionat d’aquesta categoria. Dins la secció de limitació de moviments, Marc Puig (AE Matxacuca) ha estat el guanyador.
Redacció
Més articles de la categoria

El viaje de Esperanza” un vídeo per conscienciar sobre la situació de les persones refugiades desde les aules
Redacció - 6 de juny de 2023
