Presentada a la Catalunya Central la Campanya Forestal 2025, amb un “escenari positiu”, però alerta davant l’increment de les temperatures

Campanya Forestal 2025: Una temporada de focs forestals amb un escenari positiu però alerta davant l’augment de temperatures

Comunicació Govern.Cat
Lectura de 2 min

El passat dimecres es va presentat la Campanya Forestal 2025 a la Catalunya Central, amb l’assistència de la directora dels Serveis Territorials d’Interior i Seguretat Pública, Elena Roca, el cap de la Regió d’Emergències Centre, Santi Lleonart, cap de l’Àrea Regional Catalunya Central dels Agents Rurals, Jordi Carrasco, i el cap de la unitat GRAF dels Bombers a la Catalunya Central, Asier Larrañaga.

- Anunci patrocinat -

“Apel·lem un any més a la col·laboració ciutadana. El risc d’incendis forestal és una realitat a la Catalunya Central, i sense la complicitat de la ciutadania no podríem minimitzar de cap manera el risc”, ha dit la directora dels Serveis Territorials, Elena Roca.

Previsions de campanya

Els Bombers de la Generalitat preveuen una campanya clàssica que ha començat al litoral sud a primers de juny i que s’ha estès a la resta del país a mitjan mes. El gran creixement del combustible fi herbaci i la calor poden dur a una campanya intensa a partir de la segona quinzena de juliol.

Segons dades del Cos d’Agents Rurals, el nombre d’incendis està molt per sota de la mitjana dels darrers quinze anys. Hi ha un bon punt de partida de la campanya, però es fa una crida a la prudència, pendents de l’evolució meteorològica de les pròximes setmanes.

gencat.cat

Comparteix aquest article
Deixar un comentari

Segueix-nos

En paper i/o en digital
Escull el format que més t'agradi