La sortida serà el diumenge 9 de febrer, dins el cicle mensual per a conèixer el patrimoni del municipi.
L’església romànica de Sant Jaume d’Olzinelles serà el patrimoni que es descobrirà aquest mes de febrer dins el cicle de sortides que organitza l’Ajuntament per a donar a conèixer i fer valdre els elements locals.
Es tracta d’una església d’estil romànic bastida el segle XII. Va ser una parròquia fins al 1903, quan es traslladà aquesta funció al nou temple aixecat a la colònia del Pont de Cabrianes. En aquells moments, Sant Jaume d’Olzinelles restava molt apartat del nucli principal d’habitants que era la colònia, i era dificultós assistir als oficis, essent més pràctic aixecar un nou edifici prop de la població.
La caminada fins a aquest element patrimonial començarà a les 9 del matí des de l’aparcament de l’Últim de la Fila.
Per participar-hi cal inscriure’s prèviament en línia a inscripcions o presencialment a l’àrea de promoció econòmica (Nexe- Espai de Cultura).